سیب و نرگس

سیب,بوی کربلا میدهد بوی حبیب و نرگس گلی است که سالها پشت پنجره حیاتمان به انتظارش نشسته ایم...حال سیب و نرگس چه پیوندی با هم دارد؟؟

سیب و نرگس

سیب,بوی کربلا میدهد بوی حبیب و نرگس گلی است که سالها پشت پنجره حیاتمان به انتظارش نشسته ایم...حال سیب و نرگس چه پیوندی با هم دارد؟؟

سیب و نرگس

ســـجاده ولایـــتم

را

روبـــروی تـــو پــهـــن کـــرده ام...

شُـــده ام

ســـراپـــا چشـــم،
ســـراپـــا دل،
ســـراپاشــنیدن...
بـــرای صــرف واژه ولـــایت...

تـــا نـــکند در لحظــه های انتظــار آمــدنش
در لحظــه های آمدنش
روسیاه
مـادر باشــم.!

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

آغاز کلام...

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰۹:۲۱ ق.ظ
سالها پیش از این

زیر یک سنگ گوشه ای از زمین

من فقط یک کمی خاک بودم همین

یک کمی خاک که دعایش

پر زدن آن سوی آسمان بود

آرزویش همیشه دیدن آن سوی آسمان بود...

*********

خاک هر شب دعا کرد

از ته دل خدا را صدا کرد

یک شب آخر دعایش اثر کرد

یک فرشته تمام زمین را خبر کرد

وخدا تکه ای خاک برداشت

آسمان را درآن کاشت

خاک را توی دستان خود ورز داد

روح خود را به او قرض داد

خاک توی دست خدا نور شد

پر گرفت واز زمین دور شد.

*********

راستی!

من همان خاک خوشبخت

من همان نور هستم

پس چرا گاهی اوقات اینهمه از خدا دور هستم؟!!!

(روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس -عرفان نظر آهاری)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۹
زهرا احمدی مفرد

نظرات  (۵)

فرزند انقلااااااااااب!
۱۹ دی ۸۹ ، ۱۹:۰۱ محب و خادمه اهلبیت(ع)
بنام خدا
سلام
ممنونم به من سرزدید
وبلاگتون بامطالب خوبتون رودیدم.استفاده کردم.موفق ومویدباشید.
الله مدد
۱۷ دی ۸۹ ، ۲۳:۳۱ po30bility-girl
سلام
به به..مبارررررررررکه مبارکههههههههههههههههه
ان شا الله به پای همدیگه پیر بشین!

پیش ما هم بیا
فعلا
مرسی سر زدی
هر سوالی داشتی بپرس
سلوم زهرا خانوم!

واسه شروع خوبه
یه سرم بیا اونور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی